سینک آشپزخانه رویایی

هیچ جایی مثل خانه شدن نیست و من خانه خودم را دوست دارم. خانه ما یک کار در حال پیشرفت است که دوست دارم بگویم دائماً روی هر چیزی کار می‌کنم، خواه یک پروژه DIY باشد یا صرفاً تنظیم مجدد نمای فعلی خودم. من عاشق تغییر هستم. ما اخیراً یک بازسازی آشپزخانه انجام دادیم همچنین من همه چیز را دوست دارم!

هر وقت تصمیم گرفتیم آشپزخانه خود را دوباره طراحی کنیم، فکر نمی‌کردم سینک آشپزخانه آنقدر پیشنهاد باشد... مگر اینکه 1 موردی داشته باشم که زندگی من را تغییر دهد! من دائماً یک پیش بند جلو / سینک مزرعه می خواستم که در بسیاری از عکس ها در Pinterest دیده بودم. من باید توانایی استفاده از یک سینک را داشته باشم که ممکن است آن را با گل پر کنم، بنابراین احتمالاً عکس های بسیار زیبای خودم را می گیرم! متوجه این همه عکس شدی!؟ آنها هر لحظه به شما کمک می کنند!

بررسی سینک آشپزخانه من

بخش های باورنکردنی زیادی از سینک وجود دارد که می خواهم آن را بپوشانم! من هدف، نگهداری، دوام و نگاه سینک را در این وبلاگ خاص پیش نمایش خواهم کرد.

اول، سینک من به عنوان سینک مسی LANGE FARMHOUSE APRON متمایز است و این یک کیت همه کاره شامل سینک، شیر آب Pfister، فلنج نوک انگشتان است، بنابراین کیت CareIQ برای تمیز کردن. این کیت ها و سینک ها از Home Depot خریداری می شوند و بدون افت کیفیت ارزان هستند و این امری حیاتی است.

تابع

وقتی سینک را داخل پست گرفتم، نمی‌توانستم منتظر بمانم تا حرکت کنم - معانی مثبت - آن بیرون و چشمانم را روی آن بگذارم! ناامید نکرد! من به طور جدی نمی توانستم چشمانم را از آن دور نگه دارم. من آنها را برای مدت بسیار طولانی آنلاین دیده بودم که در نهایت داشتن آن در خانه من مانند یک فانتزی بود که به حقیقت پیوست! مس بسیار درخشان و زیبا بود از انتظارات من فراتر رفت!

هر زمان که کارمندان سینک را نصب می‌کردند، من کمی نگران عملکرد این سینک بودم و همچنین در قسمت آشپزخانه ما که پیشنهاد می‌کنم کار می‌کند، فقط می‌دانستم زیباست اما آیا هدفمند بود؟ من نگران نگهداری بودم و آیا سینک من درخشش را حفظ می کند؟ همه این موارد از سر من گذشت.خرید سینک ظرفشویی اخوان If you need any kind of information on this article related topic click here: 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *